was successfully added to your cart.

Koszyk

Poziomy warsztatów

By 15-02-2010 23 marca, 2010 PF

Dla Twojej wygody dokładniej opisaliśmy poziomy zaawansowania, którym przypisujemy każdy warsztat. Dzięki temu możesz łatwiej ocenić, czy dany warsztat jest dla Ciebie.

Poziom I – jest przeznaczony dla osób, które są na początku drogi. Tu bez stresu, że czegoś nie wiesz, rozszerzysz i usystematyzujesz swoją wiedzę na temat fotografii. Najważniejszym celem jest wprowadzić Cię w trudne zagadnienia fotografii w najprostszy możliwy sposób – abyś razem z nami na całe życie pokochał/-a fotografię :)

Poziom II – Na tym poziomie musisz już znać podstawowe pojęcia fotograficzne np. takie jak przysłona, czas naświetlania czy ogniskowa. Na tym poziomie skupiamy się na ciągłym podnoszeniu Twoich umiejętności fotograficznych – wszystko po to, abyś robił/-a naprawdę dobre zdjęcia.

Poziom III – Jest najwyższym możliwym poziomem zaawansowania – skierowany jest do osób zawodowo zajmujących się fotografią. Warsztaty tego typu są najbardziej wymagające i z uwagi na wysoki poziom nauczania uczestnicy są staranie wybierani na podstawie nadesłanych zdjęć.

Wybierz swój poziom i rozwijaj swoje umiejętności – Pokochaj Fotografię razem z nami!