Skip to main content

Press mówi: Pokochaj Fotografię!

By 16-08-201120 listopada, 2013News

Z wielką radością informujemy, że Magazyn PokochajFotografie.pl został najwyżej oceniony w rankingu e-magazynów, przygotowanym przez Press.

Dziękujemy wszystkim Czytelnikom, Partnerom oraz Współtwórcom magazynu. Obiecujemy, że to wyróżnienie zmotywuje nas jeszcze bardziej i – korzystając ze wszystkich umiejętności i doświadczenia – tworzyć będziemy kolejne numery najlepiej, jak potrafimy, abyście zostali wciąż naszymi wiernymi Czytelnikami i zachęcili do tego swoich przyjaciół. A już teraz pracujemy nad jubileuszowym 10 numerem!
Przy okazji polecam uwadze kilka magazynów poddanych ocenie Press, do których sami regularnie zaglądamy: iMagazine, Mediafun, Musli Magazine i Proseed. Mamy nadzieje, że tego typu zestawienia i uwagi ekspertów pomogą nam wszystkim w rozwoju i lepszym poznaniu rynku, którego wciąż wszyscy się uczymy.

Oto fragmenty opinii ekspertów:

Kasper Skirgajłło-Krajewski
dyrektor artystyczny „Wprost”

 

„Zdecydowanie bezbłędnie i pięknie zaprojektowany jest magazyn PokochajFotografie.pl To mój faworyt. Z ciekawością przejrzałem go od ekranu do ekranu.

… Prawie nikt nie użył efektu tzw. animacji poklatkowej, czyli obrazu, który zmienia się dynamicznie. Taki przykład widziałem tylko w PokochajFotografie.pl. Ten efekt znakomicie został wykorzystany w serii kolejno następujących po sobie portretów.”

Tomasz Kuczborski
współwłaściciel studia Q, zajmuje się projektowaniem graficznym gazet, magazynów a także aplikacji na platformy mobilne

 

„Chciałbym wyróżnić autorów e-magazynu PokochajFotografie.pl. Ma wszystkie elementy niezbędne do wygodnego przeglądania na ekranie, łącznie z interaktywnym spisem treści i przyciskiem powrotu, hiperłączami i automatycznie dostępnym trybem pełnoekranowym. Teksty są zoptymalizowane do czytania na ekranie, bez konieczności powiększania. Prostota, która się sprawdza.”

 

Michał Kobosko
menadżer w Point Group Business Unit

 

„Dobrze zrobiony magazyn o fotografii artystycznej. Inspirujący, międzynarodowy – wychodzi z naszego grajdołka, pokazując wzorce ze świata.”

 

 

 

 

„Press” – miesięcznik skierowany jest do dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników public relations, agencji reklamowych, media planerów oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami. Od ponad 10 lat prezentuje wydarzenia i media w Polsce oraz zagranicą, materiały warsztatowe dla dziennikarzy, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Polecamy zestawienie w Pressie 08/11 – można go kupić w każdym kiosku za 15 zł lub na nexto.pl za 12 zł